אבנים חמות

מה זה אבנים חמות ?

עיסוי באבנים חמות היא שיטת עיסוי וטיפול המגיעה ממסורות אינדיאניות. השיטה מתבססת על יכולתן של האבנים לאגור חום ולשחרר אותו לאט, והיא משלבת טיפול ועיסוי באבני בזלת מחוממות יחד עם שמני מרפא שונים. במהלך הטיפול אני מניחה את האבנים החמות על מקומות השונים בגוף בהם יש צורך לטפל, למשל היכן שיש סטגנציה שרירית, ובנוסף אני מבצעת עיסוי בעזרת האבנים עצמן. העיסוי מרגיע מאוד, משחרר ומביא הרפייה לשרירים ושקט פנימי, ובנוסף מטהר את הגוף מרעלים.

טיפול באבנים חמות

לפרטים נוספים
ולקביעת תור לטיפול

במה האבנים חמות יכולות לעזור ?

הטיפול באבנים חמות עוזר במקרים של כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי כתפיים, כאבי ידיים, וכמו כן הוא טוב למקרים של כאבים בברכיים, במפרקים השונים כגון מפרק הירך, ובכאבי שרירים. הטיפול מסייע מאוד במקרים של סטרס ולחץ נפשי. תומך בשחרור מצבי לחץ, ועוד. הטיפול גם מסייע בכאבים הנובעים מבעיות אורטופדיות כרוניות: האבנים מסייעות להרגעה והקלה על כאבים שנגרמים כתוצאה מבלט דיסק או פריצת דיסק.

כיצד מתבצע הטיפול ?

אצלי בקליניקה העיסוי מתבצע באמצעות האבן החמה עצמה.
אני "לא רק מניחה את האבן". אני נעזרת בה בכדי לעסות את השרירים ולהניע את הדף והאנרגיה. האבן שמחוממת מראש משרה תחושת נעימות חמימה, והחום של האבן עובר אל הגוף, מרפה ומשחרר את השרירים ומרגיע את הנפש.
האבנים משחררות שרירים תפוסים, עוזרות להזרים את הדם בגוף, ובנוסף מבצעות אפקט נטרול רעלים בגוף, שנגרם כתוצאה מהחום של האבן ומהתנועה שהעיסוי גורם לה. העיסוי משולב שמנים ארומתיים, וגורם לעור להיות מבריק, ריחני, ונעים.
בסוף הטיפול באבנים חמות אני מסיימת בעיסוי רפלקסולוגיה מפנק ומרגיע. לי כמטפלת, הכי כייף זה לראות אותך נינוחה ורגועה, נהנית מהתחושה שלך אחרי העיסוי.

אבנים חמות